letade & letar vidare

tjossaan! har precis kommit hem nu och sitter med bulle och te, mums:) jag o sofie åkte t stan o kolla sen hängde vi i gallerian men han aldrig kolla i nån affär innan dt stängde där så vi taggade t kista galleria i stället o va där ett tag. och det är så typiskt att när jag väl vet vad jag vill ha och ska åka och köpa det så finns det inte kvar i affärerna, antingen är det slutsålt i min storlek eller bara att kollektionen är ute.. -.- jag hade framför mig att ikväll kommer jag ha två nya leggins o en ny topp i min garderob, men nej. jag har kollat i alla affärer nu, stan, nacka, kista osv men ingenstans finns dom kvar:( min vanliga otur eller om man ska säga min dåliga vana, att jag hittar något, är påväg att köpa det, men sedan hänger tillbaka och hoppas på att det är kvar till nästa gång. men som jag borde lärt mig, att det inte alltid är så. några som känner igen sig? menmen lätt att vara efterklok. men nu har jag lovat mig själv att nästa gång, då jag hittar något, då ska jag köpa det dirr. men ha det bra alla så hörs vi mer imorgon, natti natti!




Kommentarer
Postat av: alexandra

vad går du i för skola och vilken linje? :)

2010-11-04 @ 16:41:15
URL: http://randomabilder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0