soft med plugg, ellerr?

shaa! har nu kommit hem från skolan. kul liv, kommer hem o sätter sig vid datan dirr:) haha i alla fall så måste jag plugga nu, första gången för i år fan xD eftersom jag inte kom på något att skriva om till min artikel igår o istället taggade direkt t kellan så måste jag göra den nu så jag inte får ig, för jag gjorde inte den förra artikeln heller så kanske måste göra båda nu istället?-.- aja jag får skylla själv. som man bäddar får man ligga.
kort om igår så kan jag säga att jag var med kellan resten av kvällen och kan tillägga att jag älskar hundar! och jag tycker kellans hundar är shukt söta!:D men nu måste jag pluggish, hoppas ni får en bättre kväll än mig idag så hörs vi imorrn!:)

bara för att jag älskar hundar! och den är lik kellans hundar men den är vit ist xd
och att en i min klass på redovisningen igår hade den här som bild xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0