hemma!

tjue! nu är man hemma igen från fagge o nbg. shukt kul angelika fyllde 16 i fredags o jag kom o överaska hon fatta inte att jag skulle komma sen d blev feta kul :D på lördagen tagga vi t fagge o hängde me mina älskling o vi kolla på film hela dagen typ senare kom ebba o amanda vi drog ut sen på kvällen o sen tagga jag o angelika hem t henne. sen på söndan innan jag tog tåget hem så färgade vi angelikas hår grått :D ni får bild på dt! fast dt skulle inte bli grått utan brunt men hahha ja xd och idag pallade jag nte att dra t skolan så jag har chillat galet hemma bre B) och nu är mandii påväg hit. ha dt bäst, vi hörs senare!






angelika i grått hår :D

 


Kommentarer
Postat av: Wiinii

Assa vafan bilden xD jag va fan inte riktigt frisk där assa ;o jag hade inte alla hemma xD du måste tbx snart!<3

2010-10-12 @ 10:34:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0