skolfoto

shooo alla!
imorse när jag gick t skolan halckade jag - det var IS på marken och det var iskallt ute! det är höst på riktigt och dt är inte mys. om det ska vara kallt så ska dt fan va snö! jag vill ha vinter, riktig vinter nu vafan.
idag hade jag sämsta hårdagen på länge och var så inte taggad på skolfoto, jag vill ändå inte se mitt skolfoto man ser alltid lika knas ut. det började i morse att jag försov mig, sen viste jag inte vad jag skulle ta för kläder så det blev leggins med en enfärgad tröja och när jag taggar t skolan märker jag hur tröjan e kort. hatar att ha kort tröja t leggins.. menmen dt fick bli så nu. nu har jag massa rest läxor att göra som jag trodde jag kunde smita undan men nej klart blir man påmind nåra veckor efter "jo du, den där inlämningsuppgiften ni skulle lämnat in har jag inte fått av dig än.." så typiskt-.- sen blire att skriva en novell o nåra andra inlämningsuppgifter som är till imorrn. så nu blir dt att plugga så vi hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0