shuukt feet kväll med kellan

shoo bree!
tjockt roligaste dagen/ kvällen/ morgonen med kellan idag o igår.
vi va i nacka igår o i nacka forum va där t d stängde sen tagga vi t stan sen t sickla. köpte en ny tröja. sen tagga vi hem t kellan o typ färga håret på varandra sen kom marcus o linus, L somna o vi klottra ner hans face o sen när han börja vakna till vid 6-tiden blev d nte kul för kellan då vi skyllde på d va hon hahha men sen somnade vi alla efter att dunka musik hela morgonen. vi vakna senare på eftermiddan o har bara chillat hela dagen. ikv stänger grönan o jag gick inte som jag hade tänkt. faktiskt hade jag veljat men pallar nte efter en shuuk kväll, så d får bli som dt blir. det var säkert cookt fullt på grönan idag i alla fall. nu sitter jag här fick skjuts hem av marcus o dunkar musik just nu o ska ta lite paj.
hare så hörs vi!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0