dålig uppdatering.



fööörlåt för dålig uppdatering på hela helgen från i fredags, men jag har en bra förklaring ska ni se. min data har inte funkat sådet så sen har det vart knas i orten så har inte haft energi på att skriva.
de har vart knas sen i fredags och det var 1 APRIL och jag drog inte ett enda fucking skämt, fan vad tråkig man kan vara-.- hela dagen gick så fort så glömde helt enkelt bort att de var första april. i fredags hade vi våran första idrottslektion och de var väl inte de bästa haha nämner inte mer än att jag o nim mötte varandra i en tävling då läraren står i mitten o vi ska ta ett band från han o springa tbaka utan att bli kullad och klart, vi sprang rätt in i varandra och föll snabbt ner på golvet i en hög. hhah ja så kan det gå. efter skolan taggade jag t centrum och träffade linnea en snabbis sen åkte jag t stan o mötte upp elena. vi åkte runt i stan hela kvällen och mötte upp kevin. vi åkte t lilje, årstaberg, östberga, gberg o massa places. kevin slagga över hos mig och sen i lördags var jag m han hela dan. vi drog t min morsa o käka tacco o grejer. sen söndagen gymmade jag m ida och sen drog hem o slagga dirr va tjock trött o idag vaknade jag m huvudvärk, feber och oont i halsen.. så tror jag stannar hemma idag o senare träffar ada och senare tagar t nadja. min saknade ungeee som vart borta hela helgen. peace and love. vi hörs!

Kommentarer
Postat av: nadja

yey kom t mig!! men kanske ska t ingarö ikv o är hemma typ 10 dåe ;o men vi kanske kan sova över eller nåt? ;)) duvet d gamla vanliga ;DD pöss älskling saknar diig!! <3

2011-04-04 @ 10:29:14
URL: http://nred.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0