first strawberries of the year.


hällue! igår blev de ju ingen skola eftersom jag taggade t ada istället. och idag i skolan skulle man fortsätta från igår då hela klassen hade vart ute och fotat varandra och idag skulle jag ut och fota människor själv, lyckat. de var riktigt segt. så idag har jag för det mesta gått runt och lekt med systemisen sen blev de tbaka t skolan o redigera o lämna in och nu är jag hemma från änu en dag i skolan. lite kort om igårkväll; jag tagga ut o mötte habibti o robban som satt snela o väntade på mig utanför mitt hus haha sen drog vi t habibti o käka färska jordgubbar. de första för i år faktiskt, för mig i alla fall. awsuuume!
nu ska jag tagga ut, vi hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0