kort om igårkväll 24 april.

kort om igårkväll; efter att nadja och jag åkte t stan o mötte upp elena och emilia så taggade vi mot gberg hem t patrik, senare kom ralle och krille dit också sen taggade de iväg o handla o krejer, senare taggade jag hem en snabbis innan jag drog t kellan och vi taggade mot fruängen sen t älsvsjö. vi fick fucking vänta på nåra kompisar i flera fucking timmar där på kvällen så de blev så den bussen de kom med hoppade jag på för att tagga. så jag hann inte inte dirrekt träffa dom igår men jaja, nu har jag iaf precis vaknat. blev en sådandära skönhetssömn må jag tro såhär två dagar innan skolan börjar igen efter 11 dagars ledighet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0