yeeaah vi är kungar.

tjoossään! har precis kommit hem från centan m anna. idag först åkte jag o nadja t centan o mötte upp carro dimi o massa. vi taggade vidare t nacka och jag shoppppade losss, de gillar vi. mycket mycke nytt t garderobishhään:D sen taggade vi t centan igen o mötte upp carro, dimi, koivisto, samuel o de. efter det åkte jag t stan o mötte upp anna och arri i lilje. tanken var att anna skulle pierca sig, men så blev det inte så istället taggade vi t plattan och träffa massa roligt folk som karla, ewelina, mani, ameria, naomi, freddy godar nat o massa andra. jag arijana anna tog sällis m mani freddy o dom mot slussen sen tagga vi t värmdö marknad o fasna där ett tag sen vidare t centrum o var där en stund också, so now i'm home. ska precis käkat morsans nybakta pizza såhär kl 10e på kvällen mumsigt. vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0