andra kallar det lyx.



idag var det en kort dag i skolan vaknade först vid sju, så tänkte jag jag sover en kvart till nej då vaknade jag kvart över 9 och började halv 10. då blev det på med kläderna lite rouge på kinderna sen stog bussen inne väntandes på mig sen snabbt iväg t skolan, kom bara 5 minuter sent. det kallar jag skills. satt där på första lektionen med projekt och företagande. rätt rolig lektion vi fick hitta på egna saker som kunde komma ut på marknaden och motivera våra saker och det kom bara roligare och roligare förslag. sen efter det hade vi en mentorstid på 5 minuter så det var inte mycket att snacka om. men ungefär en timmes skola idag så slutade vid typ halv elva eller nått, vad vet jag. tänkte dra och träffa david o de men nej så blev det inte. hörde att tarik var här i nacka precis när jag hoppa på bussen kanske drar och träffar han istället. aja får se hur min dag blir.

ha det bra puss så hörs vi senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0