besvikelse.

de kan komma upp efter ett missföstånd, det kommer upp hela tiden. i alla fall för mig, och speciellt mellan mig och en speciell person. det inträffade för tre dagar sedan och även dagen därpå. det fortsatte en dag till och idag hände det samma. jag förstår inte hur komunikationen kan vara så svår att förstå mellan två människor att det alltid slutar med en stor besvikelse. men vad ska man göra när man förhoppar sig på att en annan person förstår vad man menar när det ser ut som det sedan var det rena motsattsen. då kan man tycka att det är den som inte förstår som har ansvaret att ta tag i det. och det samma för den andra att frågasetta igen för att inte låta detta ske. det ända jag kan säga är att besvikelse kan ta överhand. hoppas du förstår detta i alla fall och att det inte tas på fel sätt, för nu vet jag hur det alltid blir mellan oss och våra ord.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0