butterfly fly away.

shaa har haft en rätt soft dag, blev efter planerna exakt. det känns riktigt skönt för jag är en person med den dåligaste planeringen som du kan hitta. har lovat mig själv att planera bättre för att hinna med mera och det stämmer; "planera ger mera". så jag tipsar på den;) ha en almenacka eller min blogg är som min egen almenacka. det var faktiskt därför jag började blogga från början för att försöka strukturera och få en överblick lättare över mina dagar så att jag skulle få bättre flyt och plnering. men sen från ingenstan fick jag massa läsare och sen blev det att jag ville göra bloggen lite roligare genom att lägga in länkar, musik, tips och massa annat. och nu är det helt enkelt en vana för mig att blogga 5-6 gånger om dagen. jag tycker bara det är roligt och speciellt när jag får kommentarer och fler läsare, fortsätt så!:) i alla fall, idag var jag i skolan mellan 9 och tolv vi kollade på film sen bryggde kaffe underfilmen så vi kunde hålla oss vakna där på morgonen, dessutom var det en sån tråkig film så det behövdes verkligen. efter det blev det ett kort mattepass. efter det drog jag t nacka forum och kolla efter nya jackor hittade en, men är tveksam på färgen för jag har en liknande i samma färger. så det blev inte att jag köpte någon idag. efter det drog jag och träffa mami en snabbis blev det bara. sen drog jag till amanda och suzette och fixa lite grejer sådär. jag drog senare in till stan efter det och mötte upp drgam som det var shuukt länge sen jag ens såg eftersom han inte vart i sverige på et tag nu. mambaklak på han! nu kom jag precis hem och tog min måltid för dagen, det blev kyckling med curry muums!
ha det bra så hörs vi mer senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0