dåligt uppdaterat, jag vet.

nu ska jag skriva om igår, kvällen, morgonen. jag och elena åkte in till stan och gick runt och snacka sedan satte oss på waynes coffie och tog en varsin stor chai Latte och cokie till det. mums vad gott det var. men båda vi är laktosintoleranter så de blev knas i våra magar lite senare haha. men de ska vi inte berätta mer om ;d vi mötte upp milka och amanda som var med oss största delen av dagen. sen var vi kvar i stan hela kvällen ända långt in på morgonen med nicklas och sebbe till sällskap också. innan vi gick bland annat förbi bort mot hötorget och kolla på alla både fina och gammla bilar som åkte en efter en.vi kom hem vid fyra-tiden och vi hade gäster hemma ochså men alla var änu vakna så vi tog en stor buffe av den  arabiska menyn. riiktigt gott efter vår långa kväll med två hungriga magar för mig och elena i alla fall. sen efter det så däcka båda på dirren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0