dejta kudden.

som en snubbe som kom fram t oss på tuben igår. han påstod att killar när de skulle sova att de ska säga att de ska "dra och knulla kudden" medans brudar ska säga att de "drar och dejtar kudden". haha skön den där snubben var asså, helt random och kommer fram t oss och bara snackar på. påminner lite om mig häromdagen, först när jag gick på tunnelbanan påväg t nåra polare så är tuben typ tom så jag sätter mig mittemot en jämnårig brud och börja snacka på vi hade askul skratta galet och snackade på om allt, riktigt trevlig var hon, och riktigt random var jag men vafan. sen när jag hoppar av och går på bussen börjar jag snacka med en jämnårig snubbe också haha jag vart helt galen och nykter också så flippat, men vad gör man när man är utan ipod på tuben & bussen man måste få tiden att gå lite fortare jö. i alla fall, tillbaka till ämnet; ska straxt sova föör ska inte sova bort hela dagen imorn för jag ska upp tidigt för att träffa min baby! natttii.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0