fika i stan.



tjossan! idag var det skola, började vid niotiden och gick till tre, som en vanlig dag. trodde inte min skola hade sånna dagar:P aja hade i alla fall grafisk, idrott och engelska fucking b. jag som har ig i engelska och inte ens klarade a-kursen så har jag råkat välja b-kursen, toppen! hoppas på det bästa att jag klarar kursen men chansen är inte sådär jätte stor. efter skolan idag mötte jag upp ida i nacka vi drog in t stan gick runt, snacka skit och fikade på expresso house. nu kom jag hem för nån timme sen har rensat mina tre garderober hos pappa. och god nyhet, mer kläder till utförsäljning! ska sälja två hela garderober till :)) orkar inte ha massa nya kläder som bara ligger och inte används. så håll utkik på min utförsäljnings-blogg :D pööss vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0