fortfarande efter allting.

varje gång jag hör låtarna tänker jag tillbaka på våra stunder när du var min och jag var din.


Gigge Kärlekslåt.
första låten du spelad t mig när vi båda sjöng med o sa d skulle håll i all framtid.

dady yankee Que Tengo Que Hacer.
när vi låg i din säng och dina små syskon kom in, ta mig tillbaka till lyckans tid.

We No Speak Americano (Papa Americano).
när vi var på festen o du lärde mig dansa till den här låten, bästa kvällen i mitt liv.

Esena Mono Godina Nova
vi gick igenom massa låtar i 141 på våra mobiler o sen dansa & hade sjukt roligt i parkeringen.


Mellerud Jävla Snut Jävel.
glömmer aldrig när vi satt o sjöng tillsammans låten på berget när båda vi hade knas m soc o allt annat skit.


Davelito Se Mig I Ögonen.
låten är bara dig. glömmer aldrig när du alltid spelade upp den och ibland sjöng den i mitt öra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0