goodmorningg!

nyvaken satt jag nyss ute på uteplatsen och käka frulle i det sköna sommar vädret med strålande sol grannen kom och snacka med mig vi satt och njöt i solen. hon drog efter nån timme och himmlen ändrades snabbt från klarblå utan moln till en mörkgrå himmel full av moln och regnet började fall. jag säger då det, lita inte på vädret! nu sitter jga inne och dunkar musik på högsta volym, tror jag just spräckte mina högtalare höhö. får se vad som händer idag. fix1, måste fixa mina anonser. fix2, dra med brudarna och fixa dricka, fix3, utgåång!;) btw, bildeerna är precis nytagna, fett tagg brud! har tillbaka till min ruttna älskade mobil igen:)) pööös, vi hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0