jobbigttttt väderrrrr.

yes thats how i am do'in. när det är tråkigt väder ute då bakar man eller hur?:D nejmen serri vad ska man göra en sånhär dag, det är riktigt segt. det hänger regn i luften, är allmänt grått och molnigt vad ska man säga mer, jo riktigt tråkväder kallar jag det. då man bara sitter hemma för att man antagligen har ont i huvet av detta lågtryckande väder, som jag har, eller så kanske det finns någon person som gillar detta väder. men det gör inte jag i alla fall:) helt för att byta ämne, höösten är typ här! jag och elena snacka om det igår när vi såg massa löv på marken och i träden var det massa gula löv. tidig höst i år eller? apropå att det är jeffla kalla kvällar redan och detta höstväder. kanske borde börja med höstkläder innan ens sommarlovet tagit slut? det känns knaaas. ännu mera knas att jag börjar skolan om några dagar! vart tog sommarlovet vägen;o fett synd, men jag vill ändå ha vinter så det är skitdesamma. aja vi hörs senare, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0