kort om igår.

(lite halft överredigerade och överexponerade bilder på mig och nadja + mina fötter:D igår när vi chillade hemma hos nadja innan vi drog ut i oskvädret)

jag och nadja drog ner till centrum när det ösregnade blixtrade och oskade, muuusigt. när vi kommer hem slutade allt. vilket flyt man kan ha. så när vi kom hem var det bara att byta kläder sen gick vi ut direkt igen, smarta brudar. vädret vände ju så klart tillbaka igen och vi blev lika blöta en gång till-.- sen drog vi t hennes mamma som fyllde år och firade lite. emilia och janette var där också. efter det drog hem t alex, hans polare, niclas, sophie och dom. senare kom elin dit också. vi var ute ett tag senare drog vi in och kollade på en film när det blev för kallt ute. sen drog vi hem vid 2-tiden. jag säger fyfaan för sommarkvällar och tvi för svenska sommaren, ge mig fucking vinter så man kan glida runt i skidbacken sen drar vi till spanien om vi vill ha sol!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0