regn - inne - städa

shaa! ute är et regn. nu har jag suttit hemma i nån timme och det bara fortsätter. hade en kort dag i skolan idag, en lektion; företagande. de är ett nytt ämne dom har infört i vårt schema och det är faktiskt kul, som tur är. ska kanske senare in till stan i detta väder möta upp david och de får se hur länge vi blir kvar där. sen vet jag inte vad som händer mer idag. kanske fortsätta städa mitt rum eller nått sånt. sedan ett par jeans, mina favorit jeans är borta! och de har vart borta i över två veckor nu. både jag och mina föräldrar har letat överallt. dom hittas inte, jag som älskade dom ;( får väl köpa nya, känns segt. btw. jag har sålt lite möbler i mitt rum igår så ska köpa nya nån dag i veckan det är därför jag håller på att städa hit och dit hela tiden. men det känns skönt med lite nytt och fräsht sådär! jaja ha det bra så hörs vi senare maybe, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0