rengnigt och segt.

usch, jag hatar när de blir lågtryck av vädret man blir så seg, trött och får ont i huvet. men de brodde inte bara på det idag. utan jag och elena vakna ungefär sådär vid klockan ett. och när jag vaknar sådär sent så blir jag sjukt trött hela dagen. men vi drog t stan. jag träffade på anna arijana och naomi också det var så länge sen jag träffade dom. det var så rengnigt så vi taggade hem rätt tidigt och på bussen hemåt träffade jag på alexandra som var minst 3 månader sedan jag såg också så det var kul, sedan även robban var på bussen som jag morsade på. och innan det mötte jag på en kompis t kevin big som fick mig att tänka när han fråga om jag skulle t han att jag borde åkt och överraska, men man vet inte han kanske inte är hemma och de var så rengnigt och sådant väder så det blev inte så, ville bara hem för jag är helt dygnsur nästan. på bussen ringer farsan och säger att amanda, kevin och massa är där och att jag skulle komma så kanske drar ditt snart. men vi hörs, pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0