shaaaa alla glada.

precis kommit hem. det är knäpptyst när jag kommer hem, ingen hemma. jag sätter på musik och bara kör. snart kommer väl nån hem då blir de tråk. nejdå det är då det blir kul så jag slipper vara själv hemma:( haha. aja har typ bara vart i stan idag efter skolan. träffade först sofie en snabbis sen david :D vi var typ runt vid tc och så. sen idag så dum jag var, köpte en sak av en tjej, hon bara "äsch du kan få den för halva priset" jag bara "åh vad gulligt av dig sen gav jag hela priset iaf och sa varsågod" hon bara kolla på mig och bara nej men tack. sen jag bara tänkte jeffla shono jag ärrr! fett irre hittade massa kläder för de pengar jag hade kunnat haft om jag inte gav hon dom alla pengarna.. -.- ajaja gjort är gjort. jag ville bara vara snäll :))) fast jag är alltid snäll så vafan. jag tänker på den där "om man ger så får man tillbaka senare när man väl behöver". det tycker jag verkar rättvist. nu ska jag väl ta en kopp kaffe eller te sen kolla vad som händer imorgon, sen blir det nog sova för min del. godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0