sleeeepyy.


ska göra en lives style sova ut sjukt länge sådär. kom precis ur duschen, ska fixa lite te och fruktsallad. sen sova som en fucking gazhir för jag börjar klockan ett imorgon för vi har idrottsdag och så klart valde jag dans! me love. ska dit med louise, vi är säkert dom ända som valt det haha skulle inte förvåna mig. tony ringde och ville att jag skulle dra t dom nu men jag pallar ändå inte. det var ju så sjukt regnigt idag också. sen har jag satt på mig mjukiskläder och vill bara mysa med mami hemma nu. ajaja kommer väl lägga mig rätt tidigt i alla fall sen, men vi hörs imorgon då är det första september, inte för att det är något speciellt mer än att jag ska till min älskade farfar och fira med hela feta släckten. drar ditt direkt efter dansen imorgon dåra. men natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0