1:a december 2011.

fan missade julkalendern imorse haha inte för att jag vill se men vafan. jag hade helt glömt att det var den första december idag. jag är så inne i min egna värld tror jag. det är fan inte långt kvar till jul jag är ändå så stressad över det, men samtidigt överlycklig. jag är decemberbarn och är galet glad över att det är december bara.
min högsta önskan var att vakna upp och dra upp persienerna och det jag skulle få se var snöflingor som föll från himmlen och bilarna utanför mitt fönster ha ett vitt tunt lager snö över sig.
men nehe, fan får vänta ett tag till då. jag vill bara att det ska börja snöa nuu! så ringer nåra bekanta som bor upp mot dalarna och berättar att de börjat snöa hos dom, blir fett avis haha:( nu ska jag fixa klart läxan. vi hörs senare, pöss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0