inlåsta i nacka forum..


igår shoppade jag massor, först i stan sedan vidare i nacka forum och var där till det stängde. efter min shoppingdag så var pappa i nacka forum-trakterna, så när mina kompisar drog hem så drog jag till en resturang brevid nacka forum med pappa. sedan går vi in i forum när det var stängt, för man ska kunna gå igenom efter stängning. men vi skulle ner till parkeringen så vi tog trapphuset och dom går i baklås på något sätt så vi blev inlåsta och det var helt kolsvart i hela nacka och inte en människa till syn haha. min mobil hade stängts av och pappas låg i bilen så vi fick ta en nödutgång haha. efter det åkte vi direkt hem och installerade ett par nya högtalare till vardagsrummet han köpt. så jämnförde vi vilka som var bäst. pappa drog upp ljudet så mycket vid 12-tiden så jag trodde grannarna skulle komma och klaga på oss haha. dock tycker jag att våra gamla högtalare inte var nått fel på menmen. orkade ej blogga efter det så jag gick och la mig:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0