kom till skolan 07:50, en timme för tidig....

åååh herregud. hur lyckas man se så fel på klockan att man kommer t skolan en timme för tidigt 07.50 istället för 08.50. trött brud. fml. jag blir så trött. när jag klev av bussen kollade jag på klockan och var fett stolt, kollade aldrig på tim-talet, då jag insåg att jag var tre minuter innan vi började (vad jag trodde) sen när jag slår koden till skolan och kommer in så är allt helt svart och tomt då jag tar en extra koll på klockan och insåg att klockan bara var 7:50 och inte 8:50... roligt! så jag lägger mig i en soffa och sover en timme och väntar in de andra i klassen. vi hade en lektion då jag och maria bara flummade sen drog vi inte till stan och kollade runt i affärer, sedan åkte till nacka forum. sedan efter det åkte jag hem vid två-tiden. och nu är jag hemma och ska faktiskt plugga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0