ma monday.


tjossään! hann inte blogga innan klockan slog tolv. så tror inte det hans med ett enda inlägg igår. blir ett kort nu om min dag idag eller rättare sagt igår. jag åkte till skolan imorse vid 12-tiden. sista veckan nu, så otroligt skönt men ändå inte på ett annat sätt.. de är rätt stressigt såhär innan jul men annars i allmänhet älskar jag julen mest av allt hihi:D bara stämningen, känslan, snön, kylan, bakandet, dofterna, allt det är så mysigt! först gick jag louise och maria i nacka forum sedan åkte vi till idrotten, men jag kunde dock inte vara med med min brutna hand.. så satt och ritade litegran medans klassen körde lite fys haha;) that's ma style! satt bara och kollade på, like a boss! drog tidigare, gjorde jag också:P taggade till stan och mötte upp ida. vi gick runt och julshoppade för fullt. kom hem med cirkus sju kassar men julshoppandet är änu inte helt klart, så ska gå imorgon också! efter allt springande idag stängde affärerna och vi tog en fika och där sitter jaowad och mami så vi sällskapar med dom. och fortsätter att kolla inne i åhlens en stund. efter det drog vi oss hemåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0