ma'day.

först åkte t skolan vid tio och var där en timme knappt vi skulle bara kolla på luciatåg från dagisbarnen men fick syå bakom dom så gick till filmsalen med amanda och louise istället. efter det drog jag in mot staden med amanda och sedan träffade kevin sen drog t hans morsa och så. jag kom hem för ett tag sedan, sån tur jag hade precis när jag kommer in så bryter vädret ut i ett stort regn... skitväder! så satte mig inne och pluggade med min skadade arm, kan medge att det är halvsvårt att skriva på datan med en hand det tar i alla fall dubbelt så lång tid. sedan ringede mami nyss och vi snackade i typ två timmar fan haha trevligt trevligt. nu ska ringa min pappa sen min kusin och höra av. så tråk att va själv jäämnt:( men musik är bästa lösningn, utan musiken skulle jag vara dödlig. mot pluggandet igen.. vi höres!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0