my dayyyy.

gammal bild från en sommar på mina fina fötter heheh :D


åkte mot skolan en aningens sen som vanligt, may en halvtimme, timme kanske.. eheheh. men min grupp hade endå redovisning förra lektionen haha så missade inget stort den här gången:P sen gick t nacka istället, vi käkade lite och kollade. efter det till idrotten. vi hade över två timmars boxning i streck utan fuscking paus. helt slut efter så nu är jag verkligen helt död! men ändå efter lektionen så ringer kallanbellan så var en station från henne så träffade henne och vi taggade vidare t stan var där ett tag, slussen, tc sen drog vi hemåt. jag käkade som ett vrak. och är ännu förtfarande helt slut i hela kroppen så ska ta lite pepparkakor, te och mandarin och lägga mig i soffan och gosa med mami och hoppas att det blir bättre :D!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0