nyheter-gammelheter

rubriken var väl lite halft haha men jag lägger ut lite bilder på saker jag köpt inom det senaste månaderna men som inte lagts ut på bloggen.. lite halvgammla saker dåra men i love this things!;D

(min earcuff jag köpte för flera månader sedan, den är awsume!:D )

-fler bilder kommer på andra saker hihi ;D bland annat ett par mysiga tofflor som ser ut som ett par uggs, jätte gosiga! sedan även mina linser som är 14mm istället för våra vanliga ögon som är 11mm så man får jätte puppy-eyes, så gulligt hihi :D håll utkik efter bilder, chao!

Kommentarer
Postat av: amanda<3

härmis

2011-12-08 @ 21:13:03
Postat av: nizan

det var jag som valde din köpte samma som min ingen annan var fin;) fast jag köpte den innan din hihi <3

2011-12-08 @ 23:51:18
URL: http://kknasbollen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0