skuulan med kusin vitamin

(dålig upplösning på bilden, gammal bild i spanien jag och min kusin)

tjenixeeen! sitter på lktion i skolan med ma lovely kusin:D lektionen går ut på att sitta inne på facebook, ungefär.. haha och blev nyss mobbad av läraren för att han tycker att jag är dålig han är så elak mot mig buhu:( haha men jag vet att jag kommer få bra. han vet att jag är inne på fb för han känner mig så han bad mig skicka in en gammal uppgift från ett annat ämne för det var bättre en ingenting. han är rolig han. men jag skickade in en fotouppgift till historia-läraren haha. får se vad han ger för betyg på den sendå :P och sedan påmindes jag nyss att jag fyller år om exakt två veckor, whiiiie! medans en annan i min klass kommer fram och påstår att han fyller år om 16 dagar och då fyller han 18 medans jag fyller sjutton, fuck att jag fyller typ sista dagen på året-.- ajjaja slutar snart i alla fall, sen får vi se vad vi hittar på ikväll. vi hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0