soooftish.


(gulleeunge!)

shululuu! var tvungen;) idag kommer jag t skolan vid nio-tiden och läraren säger idag ska vi bara sitta inne på facebook. trodde att hon drev, men sedan frågar hon "vad väntar ni på?" haha så vi satt inne på fb hela lektionen sedan slutade vi, dock var det jeffla skönt eftersom jag var rätt 'trött' hehe men det räckte minsann inte att bara ha en soft lektion så jag gick och la mig i sofforna i skolan efter att jag slutade och tog en klockan 12-sömn eftersom jag var så sjukt död från igår så ville bara chilla galet ett tag innan jag taggade hemåt igen. älskar min skola ibland, på sätt och vis:) och nu är jag då som sagt hemma, ännu skönare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0