stor shopping today!

(sorry för dåliga bilkvalitén, fotot är tagen med mobilen ehehe)

åkte in till stan tidigt imorse vid halv tio med faster och farmor. så vi var i stan och shoppade till affärerna stängde. lyckades få med mig ett par kassar hem;) shopping is my mothafucking drug after music, bitches. helt slut i benen var jag efter en hel dag av shopping så vi tog en sväng in på ett kaffe där vi tog chockladboll, amerikansk muffins och lussebullar med kaffe till. klart när jag kommer hem har vi gäster och ska fika för fullt med lussebullar, pepparkakor och hela köret. ni kan nog föreställa er hur mycket jag har käkat idag:o? för mycket! haha:) vi höörs senare, chao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0