från det ena till det andra.



från de ena stället till det andra. först kom jag t mami och fick äppelpaj, sen drog jag vidare t karin som hade gjort chockladbollar. sedan taggade jag t nadjus som bjöd på nybakad kladdkaka. är man tjockiz så är man:) känner mig rätt mätt på kakor idag faktiskt haha;) nu blire back to school, kom just på att jag inte var i skolan i fredags då det var matteprov och var inte i skolan i torsdags då det var samhällsprov + muntligt. så får la göra proven imorgon kanske? inte pepp. men nu är det bara att börja pluggish dåra ungefär såhär klockan tie på kvällen, wheey! exakt så jag vill spendera min tisdagskväll när man är utan dataor och allt. eller så är det så att jag helst bara vill chilla galet. halvlångt inlägg dethära, så blire när man har dataförbud och inte kan göra flera små inlägg per dag utan 1 eller 2 långa inlägg per dag. vi får se vad som gillas. jaja walla nu ska jag plugga för första gången, och det lär inte bli något mer för idag. så chao & natti!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0