fucking pissed off!

inte på humör idag. jag vill ingenting idag och orakr inget.
gjorde ett försök imorse att åka t stan men nej allt blev kaos och jag behöver knappt säga hur det slutade..
från början var jag taggad och glad innan jag hade ner en tavla när jag skulle ta ett tuggummi och fick inte upp påsen så kasta iväg den på tavlan dåra.. innan jag hade halft sönder kameran, innan jag hade sönder mina favorit dyra stövlar, innan bussen åkte förbi mig när jag stog i bussplatsen, innan jag halkade med mina fulaste fucking hala skor jag var tvungen att ta på mig, innan jag upptäckte att ipoden inte funkade, innan jag kastade mobilen i backen, innan jag kom på att jag inte kan mitt nya lösen t mobilen och innan kellan sms.  kknaaas kaos daag! om jag hade mött någon påvägen hem hade jag gjort kaos med den jäveln. men tur det att ingen vågade gå nära mig, det skulle inte jag heller vågat haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0