seeg lördag!

såhääär segt, det är lördag och jag är fullt uttråkad! tänkte för en gångs skull va hemma o chilla galet men jag döör ut, hur tråkigt kan man ha igentligen? tidigare idag gick jag o handla mat, sedan laga mat, efter det kolla jag tv såvare melodifestivalen - suuck dåligaste ever men kolla en låt sen böt jag över t nått annat skit jaja sen blev d hänga vid datan.. kul liv (y) nowaay jag vill inte sova, jag är inte trött utan pigg och jag vill ut! nadja & kellan ringer o trakas och vill jag ska t dom, kanske blir så. walla vi hörs senare annars natti bloggen!

tell myself it's not worth it,
i allready know i don't deserve it,
this is'nt perfekt
noway noway nowaaayy!

Kommentarer
Postat av: nadja

haha ja de blev ju verkligen att du kom, soffliggarN ;)) hahaha ses om ett tag, pöss <3

2011-02-13 @ 17:03:59
URL: http://nred.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0