skolan sabbar!


hej jag har gått i skolan sedan åtta i morse t fem och kom hem nu, toppen! desutom har vi bara haft tråkiga ämnen idag i skolan. kul idag när 'han' sprang förbi och tappade sin ipod på min fot så jag sprang efter för att lämna den t han, men när jag kom runt hörnet var han helt borta haha sen kom han tbaka o jag lämnade den haha senare under dagen, jag åker upp t 6:e våningen och var ttyp halvtimme försenad så springer in och sätter mig snabbt på den enda tomma platsen i biomörkret(för de kollade på film) så blev det klart brevid han, jag dog haha han bara tack för du läma ipoden osv. jag är i en Nananan-värld feedt glaad! jaja i alla fall han inte blogga imorse och orkade inte under dagen, men nu blev det ett litet inlägg. pösspå er, vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0