nana What's My Name

heeei! idag har jag handlat blåa linser :D segt att man slutar skolan fyra på en fredag.. menmen får nytt schema nästa vecka då får vi hoppas på bättre. efter skolan taggade jag o ällän t rinkeby dirr, sedan mot tc o var där ett tag. jag taggade t flempan sedan t plattan för att träffa några. nadja ringer och vill att jag ska komma dirr för att hon var pissnödig, så jag skulle komma med toapapper t hon för det var slut hemma. haha skön brud dedära. påväg t nadja mötte jag på carro o tito som höll mig sällis. vi taggade t nadja och var där resten av kvällen.




resultatet. ni ska få jämförelse-bild med både mina gröna ögon och med mina blåa linser. bild kommer


Kommentarer
Postat av: nadja

hahahahh, sköning att u skriver d där på bloggen haha, puss habibi <3

2011-01-23 @ 18:05:47
Postat av: nizan

ya klart ;) skööning love ya habibti <3

2011-01-23 @ 23:26:58
URL: http://kknasbollen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0