gästblogg: nadja häär!

heej alla läsare, tänkte efterson nizan är i fjällen o nte har datan med sig så skriver ja lite ist! :D hihi
ja vad ska jag säga, JAG SAKNAR MIN CHEY GRYMT!!♥ du betyder allt för mig o kommer alltid finnas i mitt hjärta.
ja har så otroligt mycke minnen med dig som är varda så mycket för mig :) ja skulle aldrig klara mig utan dig och ja hoppas att vi aldrig skilj åt. vi har haft tider som vi knappt umgåts men nu har d kommit tbaka igen, o d är ja jävligt glad över, för du är BÄST och är min andra halva, syster u är så mycke mer än en vän för mig (alltså nu menar ja nte sexuellt, hihihi) miss my biatchm kom hem! loveya ♥♥  
peace & love




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0