ch1lLm0d3.

chaa chaa! idag har det vart rätt chilli pill dag bortsett från joggingrundan. men annars har jag för det mesta bara chillat galet hemma, helt själv faktiskt. dunkat musik och bara chillat med livet sådär. det har vart fett varmt och soligt idag första gången sen jag har vart hemma i sverige sthlm nu på en månad. wiie så det kan vara sol i sverige trodde det bara var molnigt och regnade i den svenska sommaren:) aja har kollat runt i lite bloggar, för det var nog två år sedan jag läste någon annans blogg. för jag orkar verkligen inte läsa bloggar för det mesta om jag skulle få för mig att gå in på någons blogg då bara drar jag igen läser rubriken och kollar bilder haha. så slapp är jag när det gäller att läsa andras bloggar som faktiskt egentligen ingår när man bloggar att man ska göra eller? för jag menar man måste ju ändå hänga med lite. fast jag tycker jag hänger med bra trors allt :) jag tror jag klarar mig bäst på egen hand trots allt ändå.

i alla fall jag kom in på malin (ruffsbaarn) karlssons blogg http://ruffsbaarn.blogg.se/ då hon skriver lite om sitt liv sådär nu efter att hon blev mamma som 16-åring. viist, det är speciellt att bli mamma i så ung ålder men det har även blivit mer vanligt på senaste tiden också. jag tycker väl det är lite si-sådär okej. desutom att man förstör sina ungdomsår. men det är deras val. de är ändå rätt så läskigt hur allt går ner i åldrar så snabbt. man kan bara titta alkohol, när de unga börjar röka, tappa oskulden, småtjejer översminkar sig och allt annat. snälla, barn måste få vara barn. det går för fort fram. please wait with those things!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0