dåligt uppdaterat, jag vet.



igår var jag i nacka och shoppade, igen. kom hem med rätt mycket. lägger ut bilder på de jag shoppat i veckan senare. i alla fall jag och elena gick runt i nacka forum och strosa i affärer. och varje affär jag gick in i så kom jag ut med en påse haha. så det blev lite gran, som sagt. senare när de stängde drog vi t stan. vi drog t ica och båda sprang direkt in till lösgodiset. vi köpte oss en varsin påse godis, har änu kvar lite som jag käkar på :D sen igår skulle jag träffat k, men blev ändrade planer träffar idag istället. då igår skulle jag träffat lives som fyllde 18, stor pojke haha, men blev inte så heller ist taggade jag hem lite tidigare så blev det att softa hemma sådär istället. nu ska jag straxt t stan, kanske möter upp fopply och emil, eller så taggar jag t k sen ikväll blire grillning och mys. pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0