gooodmorgon!

har precis vaknat, jag vet, fett sent :o ska duscha fixa mig sen får vi se. efter som k låg på skukhus igår för operation så träffades vi aldrig, hade tänkt att hälsa på men de blev inte så men kanske blir av idag. kort om igår så åkte jag t nacka o träffa kelly och fanny en snabbis för att få min lur och hon sina grejer. dock funkade inte luren hhmm bara jag som kanske inte fattar ska fixa den så fort som möjligt. senare drog jag hem mötte anna på vägen de var länge sen jag såg henne. sen kom jag hem men kunde inte stanna så fick dra ut igen sen blev det att jag somna vid sex-tiden på morgonen därför sov jag så fucking länge idag. jag hatar att sova länge. man blir bara mer trött då och helt seg resten av dagen. aja ha det bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0