lördag 16 juli 2011.

de började med att jag sov bort hela morgonen sen chilla jag lite hemma sådär. sen drog jag t gullmars och mötte upp elena sophie oldemar och erica ingerstad vi åkte runt lite sen stannade vi i tc rätt länge och shoppade och så. btw så ska jag lägga in lite bilder av de jag shoppade i spanien. lite senare drog sophie hem och nån timme efter drog erica också så sen blev det bara jag och elena som åkte runt som gammla tider lite här och var både hit och dit. vi utforskade en tvärbana vi aldrig åkt. inte för att det var nödvändigt mer av nyfikenhet kanske man kan säga. sen  en av turerna fick vi ett helt, altså ett helt fucking tåg för oss själv och vi flippade ur totalt kan man lugnt säga. sen när vi närmade oss mer innerstaden så kom det på mer och mer folk men vi fortsatte att hålla på med vårat och stötte till sist på ett gång med djurgårdare så vi blev sittandes skrikande där ett tag tills vi klev av vid gullmars med dom men dom tog en annan väg t globen, trodde vi i alla fall. men inte långt senare frågade vi nåra andra djurgårdare hur det gick och då hade matchen redan varit och de blev 1-0. förevigt djurgårdare! två ledsna tjejer forts'tter luffarunt efter att ha missat matchen. menmen sen var det inte länge kvar till jag drog hem vid 10-elva tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0