he estado dormido mucho pero en realidad nada de nada.



buenos días amigos! inatt eller rättare sagt imorse vid fem-tiden låg jag och min mama och skrattade så mycket så vi nästan dog, vi kunde aldrig somna vi vet knappt själva varför vi skrattade. vi låg i flera timmar och bara skrattade haha. älskar dig mama! nu har jag precis fixat mig och grejer, morsan ville jag skulle hänga med till nacka forum men jag orkade inte men nu ska nadja, filippa och sofia dit så kanske följer med dom dit istället:P senare kanske karwan kommer över och sen ska jag möta elena i stan. bara att det är så tråk väder, jag hatar sommaren! man vet fucking inte vad man ska ha på sig, ena sekunden regnar det och blåser nästa sekund är det soligt och jätte varmt. jag vill ha vinter! aja vi hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0