lördag och söndag.

gårdagen kortfattat; först när jag o elena vaknade hemma hos mig så drar vi in till stan och solar senare vid åtta-tiden drar vi till östberga och var på östbergajam där stor o anadra artister skulle uppträda men de var tråk så jag, elena, danni, amanda p, och nåra andra drog t flaten. senare på kvällen taggar vi till amanda och vi träffade massa roligt folk på vägen hem till henne. sen kollar vi tv och chillar o senare däckade vi. sen söndagmorgon drar vi till flaten igen och sen taggade jag hem och upptäckte att jag glömt massa saker hos amanda i östberga. bland annat mina hemnycklar så jag sitter utan för min port i nån timme för min mobil la av, men efter en timme fick jag igång mobilen o ringde mama och hon var i solna så skulle ditt o hämta nycklar hem men påvägen möter jag först arijana o leila som ska t älta och sen fopply, klara, vikkan så vi åker till björknäs och träffar sebbe och victor. sen var vi ute resten av kvällen och nu är jag hemma. pöss!


bilder från en dag på flaten. osminkade o de, bjuuuder ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0