jag just nu 03:03

hmm lite halft uttråkad, och kom just att tänka på att min 6-dagars-ledighet är slut. det betyder att det är skola imorgon, wihooo! fast inte kul, men en sak som är roligare att tänka på är att det bara är två dagar kvar till sommarlov. då kommer jag i alla fall slippa dedär ett bra tag. då jag taggaarr till spaniieeen, gotland och göteborg!  apropå ingenting, så ösregnar det ute nu, det som skulle bli finaste vädret imorgon och jag hoppas det håller sig! för imorgon ska jag ha shorts på mig, så-de-så. bjuder på nåra sådär smexiga bilder. lite sådääär mr seexoobeat mitt i natten. men ska upp om några timmar nu så ska ta bort sminket o fixa mig för läggdax. naaatti!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0