jorden runt.

shuluuulu kom precis hem från en dag med mycke åkandes hit och dit. under min dag har jag hunnit varit både i sollentuna, mörby, danderyd, sätra, liljeholmen, gubbängen, t-centalen, slussen, bredäng, gullmars, årsta, östberga och jag vet inte vad mer. det började med att jag möter upp elena i slussen och vi träffar på sally och sanja. de skulle dra till sollentuna-festivalen. men vi drog till gullmars där vi möter amanda persson och dannii. vi åker till gubbängen och fixar en grej snabbt. efter det drog vi mot sollentuna fast stannar i sollentuna centrum och käkar och väntar på sally och dom. senare tog vi bussen mot danderyd och sen åkte t mörby centrum och tog tuben till lilje. och där käka vi donken och jag hade inte käkat på hela dagen så det blev stor-menyn haha:D sen drog vi till årsta/östberga och var där ett tag sedan drog jag t gullmars väntade på karwan som aldrig kom så drog till slussen sen hem ist för pallade inte dra till heron. och nu är jag hemma hos mami och ska ta lite kvällsfika sådär mysigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0