karwan todo el día.


shaa! idag sov jag bort hela dagen genom att vakna typ vid tre eller jag sov jeffla länge iaf sov som en ghanziir hahha. ajjaja inte likt mig, jag hatar att sova bort dagar man kan va ute o ha kul istället fan;d nog om det, efter att jag fixade mig kom karwan vi gick ut och gjorde inte nått spec sådär finns inte mycket att göra i det här fucking tråkiga svenska sommarvädret när det varierar mellan regn och sol hela dagen. fuck vädret haha. vi taggade till stan, gick på donken sen åkte vi t bredäng och var där resten av kvällen sen drog t aspudden o träffa nåra sen drog jag hem och mötte nadja och fiippa på vägen drog t filippa en snabbis bleev av med ipoden ;( ska fixa ny imorgon! nu är jag iaf hemma. åhmajgard, skulle sätt min min när jag tog ett äpple nyss, sen det var en mask i ;o gaaaashhhhh blev fett äcklad. ska nog sova tidigt idag, natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0