kort om gårdagen; tisdag 30 maj 2011.

jag 'försov mig' igår och missade första lektionerna, så kom på sista för att vi hade prov, som jag inte han öva på igår. tyckte det var viktigare att få mobilen fixad, som jag äntligen fick att funka! så provet gick rätt snabbt att skriva, eftersom jag inte kunde så mycket. vi fick dra hem när vi var klara så blev att dra in t stan vid typ halv ett. sedan drog jag till Karwan som fyllde år igår. vi var ute lite sen drog vi hem till honom och bara chilla galet. efter det drog jag till nacka och mötte upp tony, fopply och sebbe. vi köpte lite öl sen satte vi oss ute i solen och chilla med livet. senare drog vi hem t sebbe och där kan jag säga att jag fick i mig lite för mycket efter hela kvällen. jag och tony tänkte dra hem t mig men vi kunde inte ens gå så vi fick skjuts istället. fan full på en tisdag, inte okej haha :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0