mydayyy.

förs imorse åkte jag till skolan kom dock 40 min sent, men de var ändå inga där typ bara tre eller fyra stycken. vi hade matte och jag fick G på alla nationella ihop så jag gjorde kompleteringsuppgifter för att nå VG och de var flera som suttit med dom i typ 40 min men jag blev klar på 5 min, fett stoolt! först när jag såg pappret så tänkte jag "shiet tror dom att man kan lösa det här?" för det var rätt svåra uppgifter men sen skrev jag som bara den när jag väl kom på det. och när jag lämnade in de så såg min lärare fett förvånad ut xD sen sa han "oj gud vad mycke du har skrivit". och allt var rätt också så nu har jag VG :D oh yeah, däär satt den! efter det hade vi foto och vi hade inte mycket att göra vi satt vid facebook i fem min sen fick vi gå, häärligt. och i det här vädret som var idag, 29 grader och strålande sol så var det rätt nice att sluta kl ett. efter det taggade jag t farsta strand sen mötte jag arri, vi taggade till tc och käka feeeta menyn. enligt mig hahah. sen mötte jag upp elena och samina. vi kollade runt i stan ute efter sommaravslutningskläder, men ingen hittade något. efter allt letande så fick vi lite servis på resturangen som vi gick till. riktigt nice att bara få allt serverat och bara sitta o peka och tjocka sig. tre mätta brudar taggar ut mot farsta strand till gubbängen och solar solarium. för jag är så jeffla blek och de är avslutning om två dagar, det är hemskt! efter det taggade vi hemåt då klockan var runt tie. och nu är jag hemma, fick nyss veta att farsan var på sjukhus också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0